breadcrumbs_revolution_theme

Гарантія на товар

На всі товари, які представлені в інтернет-магазині Сантехмонтаж, поширюється гарантія від виробника (згідно Закону України «Про захист прав споживачів»). Підставою гарантійних зобов'язань є гарантійний талон або товарний чек.
Переконливе прохання, при отриманні товару, перевіряйте його комплектацію і відсутність видимих дефектів (комплектація вказана в описі виробу чи в інструкції з його експлуатації). Гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів забезпечують авторизовані сервісні центри фірм виробників. Адреси та контактні дані центрів технічного обслуговування наведені в гарантійному талоні.

Гарантійне обслуговування не поширюється на такі несправності:

  • внаслідок неправильного монтажу, чищення невідповідними речовинами, неправильною експлуатацією і ремонтом;
  • природний знос виробу та деталей;
  • пошкодження, які виникли в процесі самостійного транспортування товару покупцем;
  • пошкодження та дефекти, які виникли в результаті форс-мажорних обставин (стихійних лих);
  • ремонт виробу некомпетентними і не уповноваженими особами.

Обмін і повернення товару

Кожен покупець нашого інтернет-магазину має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення або обмін товару належної якості провадиться:
  • при наявності чека або квитанції, гарантійного талона, інструкції з експлуатації;
  • якщо товар не був у використанні (відсутні потертості, подряпини, сколи та ін.);
  • якщо збережені товарний вигляд і комплектація виробу (оригінальна упаковка, ярлики, наклейки та ін.).
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. Витрати за доставку товару при поверненні ми не компенсуємо. У разі повернення товару, який доставлявся покупцеві безкоштовно, згідно акційної пропозиції від магазину, покупець оплачує доставку в обидві сторони.
 
Повернення або обмін товару з дефектом
Повернення або обмін товару з дефектом здійснюється тільки за наявності висновку, виданого авторизованим сервісним центром. У висновку повинно бути підтвердження того, що умови експлуатації пристрою не порушені.